Продавець Інтернет-магазин шкіряного взуття ТМ Vasha Para розвиває свій бізнес на Prom.ua 10 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
2386 відгуків
+380 (97) 139-29-33
Інтернет-магазин шкіряного взуття ТМ Vasha Para
Кошик

Часті питання

Як повідомити про оплату?

Відповідь: про оплату можна повідомити ТІЛЬКИ цими способами:

1. Зателефонувати на будь-який номер вказаний на сайті: +38099-466-61-74, +38097-139-29-33, +38063-025-79-71

2. Надіслати повідомлення на e-mail: vasha.para.obyv@gmail.com із зазначенням ПІБ замовника, номер замовлення, номер телефону, час, суму платежу (назва листа ― "ОПЛАТА").

3. Напишіть нам на viber: +380 (63) 025-79-71, вкажіть ПІБ замовника, суму, час і дату платежу.

СМС -не шліть! Вони у нас заблоковані!

*********************************************************************************

Який мінімальний замовлення з сайту?

Відповідь: замовити можна від 1 пари взуття за роздрібною ціною.

Оптова ціна діє при замовленні будь-5 пар з сайту. Оптова ціна вказана під роздрібною ціною в кожній моделі - натиснувши кнопку "Показати оптові ціни":

*********************************************************************************

Як визначити розмір?

Відповідь: вся взуття, представлена на сайті відповідає розмірній сітці, в таблиці наведено виміри ноги в см (не устілки), правильно визначити розмір допоможе таблиця

*********************************************************************************

Що робити, якщо не підійшов розмір?

Відповідь: на сайті в описі товару є всі виміри взуття: обхват халяви, висота каблука, висота моделі. Якщо Ви правильно підібрали розмір виходячи з розмірної сітки взуття підійде Вам, якщо з якихось причин взуття не підійшла ― повернення немає, так як моделі відшиваються на замовлення. Ми допоможемо продати Вам неподошедшую пару, після цього повертаємо гроші.

Шановні клієнти, повернення товару можливе тільки при виробничому шлюбі.
Якщо Вам не підійшов розмір, не відповідає відтінку (у кожного монітора своя передача кольору), взуття не сіла по нозі як би Вам хотілося і інші нюанси ― ми можемо запропонувати обміняти пару на іншу (якщо вона є на складі) або виставити в розділ "Розпродаж" і повернути гроші після продажу взуття.
Прохання враховувати ― взуття шиється конкретно під Ваше замовлення. Прохання при замовленні консультуватися і уточнювати всі питання, що цікавлять Вас.
Аванс 250-500 грн є підтвердженням Вашого замовлення, в разі відмови від накладеного платежу аванс лягає на покриття вартості пересилки.

*********************************************************************************

Що робити, якщо після відправлення посилки, мені не приходить СМС з Нової пошти про доставку мого замовлення?

Відповідь: Шановні клієнти! Після відправки Вашого замовлення Вам ― ми відправляємо номер посилки на e-meil або на номер телефону вказаному при замовленні. Якщо ми повідомили про номер посилки, прохання ― відстежуйте замовлення на сайті Нової пошти, Укрпошти або, т. к. іноді смс про прибуття вантажу не доходить.

Відстежити вантаж Нова пошта

Відстежити вантаж Укрпошта

*********************************************************************************

Який утеплювач використовується у  демісезонном взутті?

Відповідь: Шановні клієнти! В демісезонного взуття використовується утеплювач "Байка". Байка – це м'яка, досить щільна тканина з начесанным, густим ворсом, який розташований з обох сторін полотна. Матерія виготовляється за допомогою полотняного переплетення вовняної та напіввовняної пряжі. Тканина користується великим попитом при пошитті взуття – використовується в якості підкладки. Такі моделі дуже теплі, не вимагають особливого догляду, ідеально підходять для нашого клімату. М'який ворс чудово справляється із завданням збереження тепла, тому навіть у прохолодну погоду ваші ноги в сухості.

*********************************************************************************

Яке хутро використовується у зимовому взутті?

Відповідь: Шановні клієнти! У зимовому взутті використовується хутро напіввовна ( ПШ ― 70% натуральна шерсть, 30% антиалергічну поліефірне волокно на тканинній основі).

*********************************************************************************

Як правильно виміряти обхват голені у чоботах?

Відповідь: Кожна модель має заміри. Щоб правильно виміряти обхват верху - необхідно від висоти чобота "відняти" висоту підошви. Наприклад, є ось такі заміри:

- Висота чобота з урахуванням каблука - 42 см

- Висота каблука - 6,5-7 см

- Обхват верху/гомілки - 33-36 см (залежно від розміру)

Тобто, 42 см-7см (каблук) = 35 см. Вам потрібно від п'яти вгору відміряти 35 см і в цьому місці виміряти обхват ноги - це і буде потрібний обхват гомілки.

На чоботах обхват верху вимірюється так:

*********************************************************************************

Як задіяти приховану гумку в чоботях?

Відповідь: Шановні клієнти! Треба з зовнішнього боку і з внутрішньої сторони чобота акуратно розрізати шкіру, не пошкодивши при цьому гумку. Докладніше на малюнку:

 

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner